Zasady zwrotów i reklamacji
Zwroty i reklamacje
Zwroty towarów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od
umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania
produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
mailowo na adres: info@zpspaw.pl lub
w formie pisemnej na adres: ZP SPAW, Marcelów 3, 26-670 Pionki.
Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres
ZP SPAW, Marcelów 3, 26-670 Pionki.
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki
pieniężne.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie
przysługuje.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw.
przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową
istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z
przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych
przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za
wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru
zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz
złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
1. Napisz do nas:
mailowo na adres: info@zpspaw.pl lub
w formie pisemnej na adres: ZP SPAW, Marcelów 3, 26-670 Pionki.
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.
Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz
(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania
reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.